Auteur Topic: Malifaux en Crisis 2014  (gelezen 2113 keer)

Offline Leeloo

• Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Malifaux en Crisis 2014
« Gepost op: november 12, 2013, 11:35:43 am »
Misschien een beetje voorbarig maar ik vraag het toch al maar  O:-)

Voor Crisis 2014 zou ik graag een painting competition organiseren die enkel bedoeld is voor Wyrd (Malifaux) figuren.

Iedereen is druk bezig met het event dan, maar ik zou aan leden van AMSS vragen om te jureren. Bewaking en licht is dan ook wel nodig maar niet zo veel als vroeger met de grote painting competitie.

Wyrd zelf zal het sponseren door aankoopbons te geven. Hoe meer figuren hoe meer hoger het bedrag aan aankoopbons.

Vanaf 16 figuren geven ze zelfs voor 100 dollar en halen we meer figuren dan stijgt het bedrag nog eens.

Daarom mijn vraag aan iedereen die zich bezig houd met de organisatie of dit haalbaar is en of mogelijk is.

Offline WillieB

• Administrator
  • Duc de L' Empire
  • Gotcha!
    • Bekijk profiel
Re: Malifaux en Crisis 2014
« Reactie #1 Gepost op: november 12, 2013, 12:01:45 pm »
Lily,

WE zijn momenteel aan het spelen met de gedachte om de schilderwedstrijd nieuw leven in te blazen. Nu we de experts van AMSS erbij hebben lijkt dit veel haalbaarder dan voorheen, maar we moeten het zeker eerst nog doorpraten.

(lokale) Verlichting was nog steeds een klein probleem zoals je gezien hebt en er stromen nu al nieuwe handelaars toe voor 2014. Kwestie van alles nog een plaatsje te kunnen geven.
Maar een fantastisch initiatief in elk geval!

« Laatst bewerkt op: november 12, 2013, 10:12:45 pm door WillieB »
“In the moment when I truly understand my enemy, understand him well enough to defeat him, then in that very moment I also love him. And then, in that very moment
that I love him, I destroy him.

Offline Leeloo

• Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Re: Malifaux en Crisis 2014
« Reactie #2 Gepost op: november 12, 2013, 03:31:55 pm »
Wonderfull en dikke mercie  :))

Hopelijk lukt het.