Auteur Topic: Für das Fatherland  (gelezen 884 keer)

Offline Pâtrick The Betrayer

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
Für das Fatherland
« Gepost op: november 18, 2015, 09:01:46 pm »
Sinds Crisis 2015 ben ik gezwind terug aan Bolt Action begonnen dankzij de aanschaf van de  Armoured Fury starterset bij Warlord Games en 3 Panzer IV's ausf H voor iets meer dan de helft van de prijs bij Games and Stuff (die hun kraamke word volgend jaar geplunderd  ;D)

Zoals de titel al doet vermoeden speel ik dus met Duitsers, dit was uit noodzaak want eigenlijk wilde ik de Britten maar toen mijne kleinste terug kwam uit Normandië en landingsstranden etc had gezien koos meneerke zonder te verpozen voor de USA....
A man's got to do what a man's got to do en dus koos ik de kant van de Fürher.
Die hun tanks waren trouwens toch veel cooler, nah!  :P

Als er dus mensen zijn die zich geroepen voelen om op ne vrijdag eens tegen der Wehrmacht uit te pakken dan laat u maar iets weten.

Deutshland über alles:
https://www.youtube.com/watch?v=s2IaFaJrmno
« Laatst bewerkt op: november 19, 2015, 08:43:24 am door Pâtrick The Betrayer »
Crucifixion is a really negative way to kill yourself man, I've tried it before loads of times, there's no way you can hammer in the last nail.

"Neil from the Young Ones"

Offline Wim Nelis

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • aka Banshee
    • Bekijk profiel
Re: Für das Fatherland
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2015, 07:46:08 am »
Doet me plezier om nog iemand te zien die met BA begint. Zelf heb ik 1940 duitsers, US marines en jappen. Hoop volgend jaar terug naar de club te kunnen komen.

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 19, 2015, 08:42:06 am »
Ik hou het bij Duitsers, ik vermoed dat ik meer in de Late-periode zit want mijn Panzercompanie is een beetje een mix-max: Panther als command tank, 3 Panzer IV's ausf. H en een Hetzer.
Blijkbaar was dat zeer gebruikelijk tegen het einde van de oorlog aan.
Verder heb ik nog een 1/2 luitenant met extra man, een medic, 2 infantry squads van 10 man, een mg42 MMG, een Medium artillery, sniperteam en een 81mm mortier.
Ik heb eens 3 of 4 infantry squads en een pak 40 ineen te steken en nog genoeg volk om nog extra HQ's te maken  ;D
En om u nog wa meer plezier te doen: mijne jongste, Ignace, heeft ook al BA gespeeld met Amerikanen  ;)
Crucifixion is a really negative way to kill yourself man, I've tried it before loads of times, there's no way you can hammer in the last nail.

Offline Arne

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 19, 2015, 09:29:28 am »
hoi patrick
wij spelen regelmatig Ba op de club en zijn momenteel een campagne aan het doen. Er is altijd wel nog plaats voor een extra speler aan de tafel.
Komende vrijdag gaan we een scenario ( niet campagne ) spelen met para's.

Zelf heb ik Britten, Fransen en Duitsers. Ik moet nog wel vooral mijn voertuigen collectie wat beginnen uitbouwen maar daarvoor heeft crisis al een deel voor gezorgd :)

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 19, 2015, 09:39:04 am »
Ik heb nog werk met hopen dus ik kom nog wel even toe, hoewel dat ik mijn oog wat heb laten vallen op die boxed set Panzergrenadiers met hun Hanomags en daar een Command Halftrack bij en nog het één en ander van lekkers.
Dan zou ik op een gewoon Heer gedeelte komen, een Panzercompanie en een mobiel Panzerjäger gedeelte  :P

Ik zal eens zien dat ik de regels nog eens lees en dat ik is ne vrijdag kan vrijmaken  ;)

Offline Arne

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 19, 2015, 10:57:23 am »
ik heb op crisis de pioneer deal gekocht en nu aan het schilderen. Ik best leuke figeren ( standaard blitzkrieg blisters met daarbij extra metalen onderdelen zoals flamethrowers hoofden rugzakken wapens enz ). Die zijn ook goed om wat afwisseling in u figuren te brengen + deze units kunnen 1 flamethrower in een squad inzetten. lijkt me een ideale combinatie stuk of 3 smg met lmg en flamer en veteran

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 19, 2015, 06:45:58 pm »
Ik heb een 1000 punten lijstje klaar, enkel nog een unitje Heer in elkaar steken, schilderen en we zijn er  C:-)