Auteur Topic: Rats  (gelezen 1082 keer)

Offline Gino2dope

• Recrut
  • *
    • Bekijk profiel
Rats
« Gepost op: februari 17, 2016, 10:02:59 pm »
Hallo,

Eindelijk de energie gevonden om foto's te nemen van dit model en te posten; het is nog maar klaar sinds september 2015  :-[ Het figuur is van Rackham en de ratjes van Freebooter.  De accessoires komen van o.a. Seil, Scibor, twee van mijn inhalers en andere bronnen.  Zoals altijd is het besmeurd met acryl, inkt en pigmenten.  Het grondwerk zelf is gemaakt met een mix van Magic Sculp en pigmenten.  Alle kritieken, opmerkingen, tips en truukjes zijn van harte welkom; niet alleen voor het beschilderen van figuurtjes meer ook aangaande het nemen van de foto's!

En dan nu, de foto's :

Het figuur in close up :

Het houten vaatje op zijn rug is zowat het enige onderdeel waar ik echt tevreden van ben.  Is ook de enige plek waar het niet metaal metaal effect geslaagd is vind ik.  Hier moet ik nog héél veel op oefenen !

En hier een paar foto's van de almachtige vijand : de ratten!!!

Het verroeste raster in de wand is een vdn de delen van een inhaler die ik hier in verwerkt heb :

zo, dat was het dan.  Ik hoop dat je genoten hebt van de foto's an zo niet dat je toch eens goed hebt kunnen lachen met mijn poging om een fantasie figuur te bekladden.

Groetjes,

Gino

Gino

Offline Marc

• A.M.S.S.
  • Fusilier
    • Bekijk profiel
Re: Rats
« Reactie #1 Gepost op: februari 18, 2016, 08:18:37 pm »
Niks bekladden.
Nog niets verleerd. Zoals altijd prachtig afgewerkt, met alle oog voor detail.
Je inspiratie tot iets unieks neer te zetten is er nog steeds, en ik kan er nog steeds van genieten.
Kortom, topwerkje en ik voel me gelukkig dat ik je heb leren kennen.
Nu nog schilderen zoals jij en dan ben ik nog gelukkiger.........utopia is ook een mooi land  ;D
Hoop dit mooie tafereel met een verhaal nog is in het echt te zien.

Marc

Offline Vandessel

• Jeune Garde
  • Vive Ut Vivas
    • Bekijk profiel
Re: Rats
« Reactie #2 Gepost op: februari 19, 2016, 09:51:49 am »
Zeer mooie keep up THE good work
Manners maketh Man