Auteur Topic: Zware nederlaag voor Gwinnan !  (gelezen 1304 keer)

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Zware nederlaag voor Gwinnan !
« Gepost op: november 17, 2013, 01:13:11 pm »
De goden waren ons niet welgestemd ......mijn mannen waren dapper genoeg maar niks mocht baten .....nu is het leger met heel zware verliezen terug en moeten snel een nieuw leger trainen om weer aan te vallen .

Comes Gwinnan,

Offline WillieB

• Administrator
  • Duc de L' Empire
  • Gotcha!
    • Bekijk profiel
Re: Zware nederlaag voor Gwinnan !
« Reactie #1 Gepost op: november 17, 2013, 06:06:27 pm »
Ja, maar ze hebben gevochten als leeuwen. Alleen, de andere kant had tijgers meegbracht >:D
“In the moment when I truly understand my enemy, understand him well enough to defeat him, then in that very moment I also love him. And then, in that very moment
that I love him, I destroy him.

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Re: Na de Zware nederlaag van Gwinnan vorig jaar !
« Reactie #2 Gepost op: januari 04, 2014, 02:32:28 am »
Comes Gwinnan heeft zijn belofte gehouden .....aan iedereen .

Hij heeft een verrassingsaanval uitgevoerd op trimontium zijn vroegere hoofdprovincie en heeft de saksen in een alles of niets gevecht gedwongen ....
maar de saksen waren wel heel gemotiveerd begonnen aan de opmars om Gwinnan nogmaals een lesje te leren ....

Dat is even anders uitgedraaid ....de britse strijdlust was oppermachtig en het leger goed getraind in de aanval gestuurd .....

nu gun ik de mannen de rust die ze zo verdiend hebben .....na een zo zware slag ....

Comes Gwinnan,

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Re: Zware nederlaag voor Gwinnan !
« Reactie #3 Gepost op: januari 04, 2014, 08:18:00 pm »
Willie,

Vraagje .....

Voor Gwinnan, Brit

Ik ben begonnen aan de slag gisteren met 5 talenten ik heb 2 groepen gekocht een warriors een archers .......blijft 1 talent over en heb er 2 talenten bijgekregen door te winnen .... dus sta ik op 3 talenten .....-1 talent van de watchtowers in de provincie die ik onmiddellijk laat bouwen blijven er 2 talenten over in mijn schatkist .

Voor de troepenmacht die ik nog heb sta ik er nu zo voor denk ik ....1x 6 elites 3x 6 warriors 3x 6 levy's 2x 4 archers 1x javlins door dat ik deze battle gewonnen heb mag ik de archers bijhouden de warriors die ik gehuurd heb vertrekken weer !!!all-in 58 man

Glennb

« Laatst bewerkt op: januari 04, 2014, 08:33:11 pm door Glenn »