Auteur Topic: Multiple launchers, rule 2nd edition question  (gelezen 443 keer)

Offline Dominod

• Lid van Tsa
  • Fusilier
    • Bekijk profiel
Multiple launchers, rule 2nd edition question
« Gepost op: november 20, 2016, 02:40:15 pm »
Ik begrijp dat een multiple launcher overeenkomt met de mortier HE inch templates.
Ik begrijp dat je de eerste template legt en dat elke unit dat binnen de 6" van deze template ook een target is.

Vragen:
- de 6 inch wordt gemeten vanaf de rand van de originele template neem ik aan?
- voor elke unit dat geraakt wordt door de 6" regel, moet er een 6 (met een D6) geworpen worden om een hit te zijn. Indien een hit, leg de template op die unit en bepaal het aantal slachtoffers. Correct?

Heb ik interpratie fouten gemaakt?

Offline HardrivenRC

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
Re: Multiple launchers, rule 2nd edition question
« Reactie #1 Gepost op: november 20, 2016, 04:19:03 pm »
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. Als je bv een Nebelwerfer gebruikt dat is het 1" template per vurende buis. Dus je legt 1" template waar je wil schieten, en de andere worden tegen deze eerste gelegd zolang er plaats is tegen de orriginele. Daarna ga je indien nodig verder met een volgende cirkel. Bij een Katoushja is het een beetje anders. Daar liggen alle 1" templates in 2 rijen naast elkaar waarbij de 2 rijen elkaar over heel de lijn moeten raken.
All great things are simple, and many can be expressed in single words:
Honor, Duty, Freedom, Justice, Mercy, Hope

Offline Dominod

• Lid van Tsa
  • Fusilier
    • Bekijk profiel
Re: Multiple launchers, rule 2nd edition question
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2016, 05:14:30 pm »
Ik kan je volgen. Ik zal de vraag dan anders stellen. Blz 72 multiple launcher, wanneer gebruik je dan de regel van 6", hetgeen vermeld wordt?