Auteur Topic: music for life idee  (gelezen 110 keer)

Offline Liam Willemsens

• Lid van Tsa
  • Fusilier
  • AIRSTRIKE!
    • Bekijk profiel
music for life idee
« Gepost op: november 22, 2016, 04:56:52 pm »
ik zat zo eens te denken en als we ons clubke nog eens in de kijker willen zetten , kunnen we altijd is eens iets doen voor music for life.
ik ben zelf een avide malifaux speler , en dacht dat dit systeem zich der prima voor zou lenen.
aangezien elke battle zich qua punten zich tussen de 30 en 50 Soulstones situeert (puntensysteem van malifaux ) , is
is dit prima om te zetten naar sponsoring voor het goede doel "music for life" als je voor elk ingezet punt een euro laat sponsoren. het is goed karma, en je komt ermee in de kijker als vereniging als je het geld gaat overhandigen bij de manen van de radio.
Als ik enkele van mijn mede-leden mee voor de kar krijg zie ik het nog wel zitten dit op poten te zetten .

Offline Pâtrick The Betrayer

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
Re: music for life idee
« Reactie #1 Gepost op: november 22, 2016, 06:51:19 pm »
Goei idee, ik heb dat jaren geleden ook al is voorgesteld....

Je kan altijd x-aantal uur het lokaal toegankelijk maken, inkom vragen die integraal naar M.F.L. gaat en iedereen mee laten spelen met al dan niet simpele snelle dingen.
Zet de bar open en verloot een kadobon van x-aantal Euro bij Verschooten (uw toegangsticket is ineens ook uw lottonummerke) of een andere hobby gerelateerde winkel.
Een stempelkaart geven is ook een idee: per gespeeld spel krijg je een stempel, is uw kaart vol krijg je een zakje tsa-snoep (zwart en gele).
Wat de games zelf betreft: Kings of War, Walking Dead, Age of Sigmar, 40K Kill Team, Malifaux, Tanks, Imperial Skies, Age of Sails, Full Trust light, Frostgrave, DreadBall.
Alles kan gespeeld worden aan 'starterset niveaux', niet teveel of te moeilijk dus.
Bordspelen moeten ook kunnen maar daar ben ik niet zo in mee.
Crucifixion is a really negative way to kill yourself man, I've tried it before loads of times, there's no way you can hammer in the last nail.

"Neil from the Young Ones"

Offline Koekie

• I'll fix it! I'll fix it!!!
  • TSA Bestuurslid
  • Duc de L' Empire
  • Naaaahh....Koekies!!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 22, 2016, 07:19:37 pm »
Klinkt allemaal leuk...Maar wie gaat zich opofferen om dit op poten te zetten?
Je hebt zowieso mensen nodig om de toog te bemannen en een aantal gamemasters.
Dit lijkt erg op hetgeen we in september deden: Battle Through The Ages.
Hier waren een tiental speeltafels voorzien, er was geen inkomprijs en toch kwam hier niet meer dan 15 man op af...

Het idee van Liam is niet slecht, maar weerom...Wie gaat het allemaal organiseren?

Trouwens, er is een idee aan het rijpen om geld in te zamelen voor het Kinderkankerfonds.
We zijn de details aan het uitwerken en de centen zullen worden overhandigd op de benefiet speeldag van de Wargaming Monkeys.
Zie dit forum: http://www.tsaforum.eu/index.php/topic,1346.msg7535.html#msg7535

We willen daar ook graag een speltafel bemannen en/of op vrijdag een kwisploeg sturen.
The enemies of your enemies are not always your friends, but they can still be useful.
(James D. Sass)

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 22, 2016, 08:44:16 pm »
Goei idee, ik heb dat jaren geleden ook al is voorgesteld....

Ik quoteer mezelf voor één keer.
Toen is daar ook met een oorverdovende stilte op gereageerd.
Ik wil gerust voor iets gm zijn maar ik vrees dat ik zowat de enige zal zijn of toch één van de weinigen dus houd het op natuurlijk.
Wie gaat het organisren? De toog doen? etc?
Als men volk kan vinden voor Crisisen, megabattles, opendeurdagen e.d. zou dit in dit geval ook moeten kunnen.
Crucifixion is a really negative way to kill yourself man, I've tried it before loads of times, there's no way you can hammer in the last nail.

Offline Koekie

• I'll fix it! I'll fix it!!!
  • TSA Bestuurslid
  • Duc de L' Empire
  • Naaaahh....Koekies!!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 22, 2016, 09:42:16 pm »
Zoals ik schreef, het lijkt me leuk en ik wil wel meehelpen.
Dus wat mij betreft, organiseer maar...
The enemies of your enemies are not always your friends, but they can still be useful.
(James D. Sass)

• Global Moderator
  • Prince de L' Empire
  • I'm a Mantic Backer
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 22, 2016, 09:47:05 pm »
Ik organiseer niks.
Ik ben daar geen krak in en dat besef ik maar al te goed, bij mij loopt zoiets gegarandeerd in het honderd.
Actief meewerken aan iets zoals demo's geven wil ik best wel doen.

Offline Liam Willemsens

• Lid van Tsa
  • Fusilier
  • AIRSTRIKE!
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 22, 2016, 11:29:22 pm »
Ik dacht dit eerder op je clubavond te doen,dan zijn der voorzieningen toch al aanwezig,en desnoods filmen we t eens en dan hebben we ineens wat voor op onze tsa facebook pagina,die toch nen hoop volk bereikt

Offline Liam Willemsens

• Lid van Tsa
  • Fusilier
  • AIRSTRIKE!
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 22, 2016, 11:31:43 pm »
En ik was vanzelfsprekend zelf van plan de tafel op te zetten,rond te gaan met de collecte bus en nen tegenstander te regelen ,en de rest is er al op ne clubavond he ,maar t zou eens iets nieuw zijn :)

Offline André

• TSA Bestuurslid
  • Grand Marechal de L' Empire
  • Love your enemies, for they tell you your faults
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 23, 2016, 10:15:03 pm »
Allez mannen, eerste taak, zoek een organisator ....

Dan kan je verder denken.