Auteur Topic: Pre-generated warbands  (gelezen 338 keer)

Offline Phildutre

• Marechal de L' Empire
    • Bekijk profiel
    • Schild & Vriend Blog
Pre-generated warbands
« Gepost op: augustus 29, 2017, 10:38:09 am »
Bevatten de supplementen pre-generated warbands?

Ik heb enkel het basisboek, en het is wel een hindernis om eerst zelf een warband samen te stellen vooraleer je een eerste game kan spelen.
Schild & Vriend Blog: http://snv-ttm.blogspot.be/

Offline Arne

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
Re: Pre-generated warbands
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2017, 10:42:08 am »
er zijn geen pregenerated warbands.

je stelt je wizard samen en daarna heb je 500gold om je apprentice en soldiers te kopen.

Meestal begin met wat thugs en bowmen/ crossbowmen. Daarna probeer je uw troepen van hogeren klasse te kopen wanneer je geld begint te verdienen met games te spelen

Offline Phildutre

• Marechal de L' Empire
    • Bekijk profiel
    • Schild & Vriend Blog
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2017, 02:52:31 pm »
er zijn geen pregenerated warbands.

je stelt je wizard samen en daarna heb je 500gold om je apprentice en soldiers te kopen.

Meestal begin met wat thugs en bowmen/ crossbowmen. Daarna probeer je uw troepen van hogeren klasse te kopen wanneer je geld begint te verdienen met games te spelen

Ja, dat weet ik allemaal wel, maar lijkt me nogal gedoe als je het game voor de eerste keer wil spelen? Of is dat op 5 minuten gefikst? En hoe kies je spells als je het spel nog nooit gespeeld hebt? Random?

Offline Arne

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 31, 2017, 08:28:14 am »
als je nog nooit hebt gespeeld is het nogal lastig om een wizard te starten.
Je leest de spells en bij degene waar je je het beste goed bij voelt daarond ga je je wizard maken. Voor mij was dat de necromancer.
Ze hebben allemaal voor en nadelen.
Het duurt wel even eer je daar allemaal door bent en je leert pas echt welke spells goed/handig zijn door het spel een paar keer te spelen. De wizard groeit ook in level waardoor je sommige spells niet aantrekkelijk vind in het begin maar door xp te investeren ze toch heel krachtig gaan worden later.

Je zit er dus wel even aan om te starten maar daarna is de opvolging gemakkelijk.
Koekie had nog een excel file gemaakt waar elke wizard op stond met zijn crew en zo kan je alles gemakkelijk en snel aanpassen

Offline Phildutre

• Marechal de L' Empire
    • Bekijk profiel
    • Schild & Vriend Blog
« Reactie #4 Gepost op: augustus 31, 2017, 09:31:11 am »
als je nog nooit hebt gespeeld is het nogal lastig om een wizard te starten.

... dat is dus net mijn probleem :-)
Vandaar dat ik mss dacht dat er wel pre-generated wizards of warbands te vinden zijn ...