Auteur Topic: Battlefield club nieuwsbrief kwartaal 2 - 2018  (gelezen 503 keer)

Offline Tomsche

• TSA Bestuurslid
  • L'Empereur Napoleon
  • The lord of Pink Ambition
    • Bekijk profiel
    • The Society
Battlefield club nieuwsbrief kwartaal 2 - 2018
« Gepost op: maart 23, 2018, 12:12:54 pm »
Verassing...

Na een korte hiatus is er een nieuw exemplaar van Battlefield, ons clubblad / newsletter magazine`tje...

Gesleuteld aan de intentie en het concept, in een meer bescheiden formaat en met een regulier release schedule ipv natte vinger werk vanaf nu (*kuch*, hopelijk).  Enkel nog wel digitaal (we hebben grote kosten in de niet zo verre toekomst), en in vloeiend vlaamish (de schrijffouten krijg je er gratis bij!) is het te downloaden hier:

https://www.dropbox.com/sh/jk8jss4jgct7stu/AAC_PRN81Mj3lv8onJ45Y1M_a?dl=0

Your cute and adorable geek

Offline Dominod

• Lid van Tsa
  • Grognard
    • Bekijk profiel
Re: Battlefield club nieuwsbrief kwartaal 2 - 2018
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2018, 07:14:45 pm »
Het eerste clubblad, uitgezonderd Crisis dat ik zie Tomsche, 'opwaartse duim, rechter hand'.

pos:
- clubblad
- kallender
- Bespreking activiteiten buiten/in de club waar de club aan deelneemt, waar je anders weinig van weet als je zelf niet de info zoekt
- niet op papier, geen verspilling papier en geld en de linken werken beter. Anderzijds is het ook spreektaal en geen schrijftaal. Ieder zijn stijl.
- de energie die je erin steekt en wij gewoon in onze luie zetel kunnen absorberen

Hints:
- je kan er een pdf van maken
- een club achtergrond ipv maagdelijk wit
- kalender: als amateur weet ik niet bij elk punt of het in de club plaatsvindt of niet. Bv die tanks war
- paragraaf over jaarverslag vind ik pover. Nu staan we volgende keer in een wachtrij bij Andre. Een link naar de notulen van de vergadering?

Nogmaals, bij gebrek aan symbolen, 'opwaartse duim, rechter hand'. En mocht het wel mogelijk zijn, dan leer ik het graag.

Offline Guyke

• Administrator
  • L'Empereur Napoleon
    • Bekijk profiel
    • Tin soldier Antwerpen
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2018, 11:04:34 pm »
U vraagt wij draaien de battlefield Redux in pdf formaat

Mvg Guy

Offline Tomsche

• TSA Bestuurslid
  • L'Empereur Napoleon
  • The lord of Pink Ambition
    • Bekijk profiel
    • The Society
« Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2018, 01:39:03 am »
Normaal wordt dat verslag nadien nagezonden door het bestuur aan alle leden dacht ik, vandaar.

Die achtergrond is niet zo simpel fiksen tbh, photoshop en ik zien mekaar niet zo graag.  Don`t ask why, tis iets met die layers dat hij niet wil doen.  Die pdf kan eventueel ja, maar DB werkt even vlot met Word en maakt het voor mij editting wise net iets makkelijker.  Want garantie dat er krappe deadlines gaan zijn (das normaal).

Wat die kalender activiteiten betreft, die staan hier op het forum en de meeste FB groepen ook, dit is vooral gericht initieel (uitbreidingen mettertijd) als geheugensteuntje voor nu. Zelfde met sommige coverage die ik wou toevoegen maar amper iets over vond, daar hoop ik dat (al is het in de FB pages) ik in de toekomst wat meer materiaal over kan vinden als ik zelf niet aanwezig kan zijn / erheen gaan.  Salute comes to mind for example...

Het eerste clubblad, uitgezonderd Crisis dat ik zie Tomsche, 'opwaartse duim, rechter hand'.

pos:
- clubblad
- kallender
- Bespreking activiteiten buiten/in de club waar de club aan deelneemt, waar je anders weinig van weet als je zelf niet de info zoekt
- niet op papier, geen verspilling papier en geld en de linken werken beter. Anderzijds is het ook spreektaal en geen schrijftaal. Ieder zijn stijl.
- de energie die je erin steekt en wij gewoon in onze luie zetel kunnen absorberen

Hints:
- je kan er een pdf van maken
- een club achtergrond ipv maagdelijk wit
- kalender: als amateur weet ik niet bij elk punt of het in de club plaatsvindt of niet. Bv die tanks war
- paragraaf over jaarverslag vind ik pover. Nu staan we volgende keer in een wachtrij bij Andre. Een link naar de notulen van de vergadering?

Nogmaals, bij gebrek aan symbolen, 'opwaartse duim, rechter hand'. En mocht het wel mogelijk zijn, dan leer ik het graag.
Your cute and adorable geek

Offline Celtic Cross

• Administrator
  • Old Guard Grenadier
  • OOOooodinnn
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: maart 24, 2018, 11:49:02 am »
"dan leer ik het graag" ...dat lees ik zéér graag!
Dank u wel Tonny ...that's club spirit!

Zou IEDEREEN willen vragen,
help Tomsche!
Hebt ge leuke foto's, anekdotes, grappen, ideeén, etc... van uw Vrijdagavondse TSA exploitaties ,
stuur ze Tomsche door aub,
ze worden gebruikt,
is het niet in het clubblad dan zal het in het Crisis magazine zijn!
Alle hulp is geapprecieerd maar vooral zéér welkom!

Trouwens,
moogt u foto's ook altijd naar Johan door sturen voor op stick op de tv in de club!

Pat
Walhalla...Where the brave may live forever !