Auteur Topic: Gwinnan's afkeer !!!  (gelezen 1002 keer)

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Gwinnan's afkeer !!!
« Gepost op: mei 16, 2014, 12:23:57 am »
Het lijkt er op dat Comes Gwinnan een vijand heeft gemaakt van Ambrosius door hem openlijk te negeren en niet op zijn verzoek in ging om met hem een gesprek te hebben ....

Ambrosius heeft hierdoor gezichtsverlies geleden en zint op wraak ....en heeft hiervoor de juiste man  ....Niall en zijn vader zijn irish raiders die ingehuurd werden om King Gwidre de Saksische king zijn opmars te stuiten toe nu toe met weinig succes , maar die irish warriors zijn harde noten om te kraken .

Er werden weer irish verkenners gespot aan onze grenzen en Lord Gwinnan vind het maar verdacht en roept zijn leger op om waakzaam te zijn en heeft de wachtposten laten verdubbelen ... als er raiders zijn komen die zeker in opdracht van Ambrosius ....

Laat ze maar proberen ......die huurlingen weten niet waar ze aan beginnen .

Comes gwinnan

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Re: Gwinnan's afkeer !!!
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2014, 10:20:16 am »
Die verrekte irish ......ze hebben me goed beet gehad om me te laten geloven dat ze via de bergen kwamen en niet via de zee daarom had ik  mijn leger opgesplitst in 3 delen ....dat was een fout .....

Ze kwamen dan toch uit de zee die honden ....maar de troepen die ik bij het klooster had gelaten hebben zich meer dan goed gehouden ze hebben de irish een halve dag kunnen tegen houden ....tot ik zelf met een deel van het leger ter plaatste was .

maar een groepje warriors die zich hadden laten isoleren werd zo brutaal afgeslacht dat het moraal van mijn mannen in hun schoenen zakte ......
terwijl we er eigenlijk goed voorstonden ....bange honden....

Ik zal mijn bondgenoot op de hoogte brengen van deze laffe daad en hem vragen om wraak te nemen voor onze doden !!!

Comes Gwinnan