Auteur Topic: never say never !!!!  (gelezen 1210 keer)

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
never say never !!!!
« Gepost op: maart 30, 2015, 03:40:39 pm »
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

We wisten van een dorpje juist in een baai waar we voorbij kwamen met onze boten .....dit was een gemakelijk doel om te pakken ....

we wisten niet dat de lord van deze provincie zijn maandelijkse ronde net deed .... bij de ontscheping ging alles vlot ...ook onze bondgenoot had woord gehouden en stond ons al op te wachten in de heuvels toen hij ons zag landen ...kwamen ook zijn mannen in beweging ...richting het dorp ...

wat hij niet wist dat hij werd gevolgd door een lokale lord met een 2 groepjes krijgers ....heel het verhaal ging bijna mis toen ook de britse LORD ten toneel verscheen met ruiters en voetvolk tot op de tanden gewapend ..... maar ik zou niet LORD GWIDRE zijn om altijd dat te doen wat iedereen niet zou doen ....

en het heeft gewerkt weeral ....pak ik die verdomde ruiters terwijl ze stilstaan .....ik riep geen genade... geen  gevangenen. ....KILL THEM ALLLLL !!!!!!
zelfs de goden snappen er niks van .......IS LORD GWIDRE GEZEGEND DOOR GELUK.....

het rapport volgt door saga optekenaar Willie  de verschrikkelijke....

LORD GWIDRE

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Offline Arne

• Lid van Tsa
  • Jeune Garde
    • Bekijk profiel
Re: never say never !!!!
« Reactie #1 Gepost op: maart 31, 2015, 09:43:33 am »
lord gidwre
ik zal een geit offeren aan de goden ter ere van jou overwinning

Offline Lord Plumpudding

• Lid van Tsa
  • Recrut
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: maart 31, 2015, 07:59:56 pm »
Hopelijk pakken we jullie terug als die grote slag wordt uitgevochten.
Mijn Noble staat al te popelen om ook Saksische krijgers te bevechten. En eindelijk actie te zien.

Luber.

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: maart 31, 2015, 11:10:45 pm »
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Praatjes dat hebben de britten wel......dat moet je hen geven ......hoop dat je erbij bent zodat je weet wat het is om in het zand te bijten ...LORD LUBER ...

en pierre is ook zo'n LORD ......ik hoop dat we ze te zien krijgen ...........dan heb ik maar één ding te zeggen.......CHARGGEEEEEEE !!!!!

LORD GWIDRE

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D