Auteur Topic: Hallowicked  (gelezen 1247 keer)

Offline Gino2dope

• Recrut
  • *
    • Bekijk profiel
Hallowicked
« Gepost op: april 08, 2015, 03:47:28 pm »
hoi,

Bij dit figuren zijn er veel "eerstes" voor mij : mijn eerst fantasy figuur, mijn eerste 28mm figuur en het eerste met non metaal metaal schildering .  Vooral bij die NMM moet ik nog héél veel leren.  Ook hier blijf ik trouw aan mijn gebruik van acrylverf, inkt en pigmenten om het figuur kleur te geven.  Het figuurtje is een resin figuur van het merk scibor, een merk dat ik met heel mijn  hart kan aanraden.  Ook het dekorstukje komt van Scibor, ik heb er alleen een paar pompoen gezichten opgezet met Brown Stuff.  Wederom is het grondwerk zelf gedaan met een mix van pigmenten en Magic Sculp gedaan.  De plasje heb ik met Water Effects van Deluxe Materials gemaakt.  Met het naamplaatje wou ik de grens tussen het figuurtje, de fantasie wereld, en de echte wereld doorbreken.  Ik heb eerst MagiC Sculp dun uitgerold en dan op de sokkel gedroodt.  eens hard heb ik het er terug van gehaald zodat ik het kon schilderen.  Toen dat klaar was heb ik het met twee componenten lijm bevestigd.  de laatste details, vooral rond de paaltjes, werden dan bijgesculpteerd en geschilderd.  En dan was het klaar.

Ik hoo héél graag al jullie kommentaren en tips.

Groetjes,

Gino