Auteur Topic: Linke zaak!!!!!!  (gelezen 1192 keer)

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Linke zaak!!!!!!
« Gepost op: juni 13, 2015, 12:22:58 pm »
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

LORD GWIDRE

Ik wist dat troepen ronselen in vijandig gebied toch enig risico inhoud  LORD Luber's intensies zijn wat vaag .....maar de dorpen in de nabijheid zijn wel saxon gezind omdat onze mensen al veel handel gedreven hebben onderling ....maar er zijn een aantal lords die mijn hoofd willen .....

dus oppassen geblazen....

Ik heb wel mijn goede vriend en wapenbroeder Lord (die van Sam) bij die vergezeld mij op deze missie .....

we zullen vechten en bloeden maar we zullen .....WINNEN !!!!!!!!

LORD GWIDRE

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2015, 01:23:35 am door Glenn »

Offline Glenn

• Lid van Tsa
  • Old Guard Grenadier
    • Bekijk profiel
Re: Linke zaak!!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2015, 08:41:20 pm »
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Lord Gwidre

Het was op het nippertje maar ik zou Gwidre niet zijn als ik het onmogelijke mogelijk maak en mijn mannen weten dit maar al te goed ....WINNEN EN OVERLEVEN ......is voor de gene die er het hardst in geloofd zij mij grootvader altijd en mijn vader net zo !!!!!

ik zou geen goede zoon zijn moest ik hun namen niet eren en onze familienaam groot en gevreesd houden !!!!!!!

zij die mij vriend noemen gaan goude tijden tegemoet ...zij die ons vijand noemen ...VREES DE SAKS !!!!!!!....

LORD GWIDRE THE GOOD

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D