Auteur Topic: aventine  (gelezen 1478 keer)

Offline Mr. Pike

• Lid van Tsa
  • Grognard
    • Bekijk profiel
aventine
« Gepost op: juli 29, 2015, 09:39:28 pm »
 Republikeinse  romeinen van Aventine besteld ondertussen al in de grondverf gezet en al goe wat aan geschilderd en ik moet zeggen nog nooit zoon proper afgewerkte figuren gezien op 48 figs 2 minie naadjes voor de rest kun je de figuren zo op voetstukken zetten en er grondverf op zetten, ongelofelijk!

Offline WimVdB

• Jeune Garde
    • Bekijk profiel
Re: aventine
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2015, 05:58:40 pm »
Inderdaad, proper figuurkes.
Ik heb er zelf een klein aantal (Alexander Successors), en denk er aan om in de toekomst nog bij te kopen.

Offline Mr. Pike

• Lid van Tsa
  • Grognard
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 30, 2015, 09:14:00 pm »
De Macedoniers van Aventine staan ook op het verlanglijstje  maar eerst een basislegioentje bijeen zien te schilderen en als tegenstanders denk ik aan Phirus. De verschillen tussen falanx  en legioenen zullen  we heel wat strijdplezier opleveren aan de wargametafel in combinatie met de regels van Hail Caesar.

Offline WimVdB

• Jeune Garde
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2015, 11:38:12 pm »
Mischien moeten we dan maar eens iets afspreken.
Ik heb ondertussen 6 pike units van tussen de 32 en 48 figuren af. Eigenlijk Seleucieden, maar bruikbaar voor de meeste successor legers.

Offline Mr. Pike

• Lid van Tsa
  • Grognard
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 01, 2015, 11:13:04 am »
Zeker intresse Wim , moet nog  wat bijschilderen ondertussen al eens rondgehoord wie wat heeft en dan denkt dat we na de verlofperiode gerust wat afspraken kunnen maken grAx