Ledenvergadering

Voor aanbiedingen, nieuwe producten, gezamelijke clubaankopen of suggesties daaromtrent, en gewoon alles wat niet echt past in de andere topics
Plaats reactie
dominod

Ledenvergadering

Bericht door dominod » za feb 02, 2019 9:34 am

Gisteren heb ik vernomen dat het ledenvergadering is op 22 februari. Ik was vorige week niet op de Nieuwjaarsreceptie, dus vandaar.
Hoe werkt zo’n ledenvergaderings dag?
Kunnen leden met vragen, hun vragen al stellen en zo ja, op welke manier?
Krijgen wij dan een antwoord op 22 februari?

De vorige 2 jaar is zo’n dag altijd al aan mij voorbij gegaan maar dit jaar heb ik iets meer interesse.
Internet? Gewoon een massa verloren tijd.

dominod

Re: Ledenvergadering

Bericht door dominod » vr feb 22, 2019 7:11 am

dag bestuur,

Een lid stelt een vraag op 2/2 (zie boven) en bijna 20d later is er nog steeds geen antwoord gegeven, terwijl het toch 50+ gelezen werd. Er kunnen 5 reden zijn, of een combinatie ervan:
- het forum heeft zijn nut verloren als communicatie platform, kan het 'bestuur' het alternatief voorstellen?
- het 'bestuur' heeft geen interesse in vragen die niet uit het 'bestuur' komen en vermijdt zo meerdere andere vragen (dor andere leden) door de gevraagde info niet te verschaffen
- het 'bestuur' heeft geen tijd of geen energie of vindt deze vragen lastig. Geen aandacht geven en het verdwijnt vanzelf.
- omwille van een reden waar ik niet aan denk

Een teleurgesteld lid, een grote club onwaardig.

mvg
Tonny

dominod

Re: Ledenvergadering

Bericht door dominod » vr feb 22, 2019 9:48 am

dag Bestuur,

Ik heb mijn vragen doorgestuurd aan enkele bestuursleden (waarvan ik het mailadres heb). Het zijn er veel en aangezien ik deze avond een 40k game heb, is het beter om later ipv ter plekke de antwoorden te voorzien. Vanavond verwacht ik niets buiten een aangename speelavond, hetgeen elke week het geval is.

mvg

Plaats reactie