Grand reopening

Voor aanbiedingen, nieuwe producten, gezamelijke clubaankopen of suggesties daaromtrent, en gewoon alles wat niet echt past in de andere topics
Plaats reactie
johan

Grand reopening

Bericht door johan » do jun 25, 2020 9:06 pm

GRAND REOPENING
Heren en dames, het is zover, op 3 juli kunnen we jullie weer ontvangen. Let op Het virus is nog niet volledig verdwenen en dus zijn er beperkingen:

Enkel betalende leden hebben toegang (wie nog niet betaald heeft voor 2020 vindt op de website ons rekening nr en stort 45 euro. We zullen je lidkaart klaarleggen.
Mondmaskers zijn verplicht in het lokaal.
je ontsmet je handen als je binnenkomt (enkel langs de grote poort)
enkele tafels zullen niet beschikbaar zijn omwille van de 1.5meter afstand die we moeten hebben tussen de tafels
Toiletbezoek niet met meerdere tegelijk(handen wassen verplicht, kijk meteen ook even de eventuele remsporen na)
1 persoon per tafel mag met een bestelbon bestellen aan de toog. Afhalen door dezelfde persoon, er wordt enkel electronisch betaald of op het eind van de avond.
De eerste week zal de keuken niet open zijn , enkel chips of dergelijke zijn beschikbaar. Later beslissen we wanneer we de keuken wel terug bemannen/bevrouwen.
om 01.00 is het onherroepelijk gedaan, u staat dan aan de buitenkant van het gebouw, u bent niet aan het opruimen of nog een laatste ronde aan het spelen.Het sluitingsuur is strickt. U bkijft niet nakeuvelen op de parking of dergelijke, u vertrekt, naar huis, uw vrouw, vriend, vriending, aanhoudster het doet er niet toe, maar geen samenscholingen op de parking na 01.00 uur.
De voorzitter is verantwoordelijk voor het goede verloop samen met het bestuur en zal u eventueel wijzen op overtredingen van de Coronaregels. Bij eventuele controle kan men indien niet alles in orde is de zaak hersluiten. Ik reken er uiteraard op dat u allen meewerkt aan de goede afloop hiervan .
tafels bestellen doe je per mail naar Johanva@skynet.be ten laatste donderdagavond. Geef ook even op met wie je speelt.

Ik hoop dat dit ons de kans geeft om zo veilig mogelijk te kunnen heropstarten.Wie vindt dat het nog te vroeg is voor hem of haar;even goede vrienden, wie zijn wij om risico in te kunnen schatten.

tot 3 juli

Umbra

Re: Grand reopening

Bericht door Umbra » do jun 25, 2020 10:10 pm

Hoera! biggrin biggrin biggrin

FenixFire

Re: Grand reopening

Bericht door FenixFire » za jun 27, 2020 7:48 am

Fijn om te lezen dat de club terug opent! Jammer dat ik als niet-lid nog niet aanwezig kan zijn, maar ik begrijp het volkomen. Ik wil vooral eerst eens komen kijken voor ik de stap overweeg om lid te worden. Met dat ik maar net begonnen ben met spelen, wil ik graag ook eens zien welke regelsets omtrent Warhammer Fantasy het populairste is / meeste gespeeld wordt in jullie club (had Age of Sigmar & Ninth Age al horen vallen). Dan kan ik me op die manier al wat bijscholen (heb enkel de regels van 8th edition momenteel onder de knie) voor ik mee aan de tafels schuif.

Ik kijk alvast uit naar wanneer het terug mogelijk is. Veel succes met de heropening!

Plaats reactie