Club bestelling Really Useful Boxes

Voor aanbiedingen, nieuwe producten, gezamelijke clubaankopen of suggesties daaromtrent, en gewoon alles wat niet echt past in de andere topics
Plaats reactie
WillieB
Site Admin
Contacteer:

Club bestelling Really Useful Boxes

Bericht door WillieB » zo nov 24, 2019 11:52 am

Het is duidelijk weer zo ver!
Verschillende leden hebben me gecontacteerd om te vragen of we nog eens een bestelling van die Really Useful Boxes kunnen doen.

Het is echter zo dat bij de leverancier een minimumbedrag vereist is om het zonder verzendingskosten te laten leveren, maar ik vermoed dat we stilaan aan dit bedrag gaan komen.

De meest populaire reeks is die van 20,33,50,64 en 84 liter respectievelijk. Die hebben allemaal dezelfde foot-print va 44 cm op 71 cm. Handig om te dragen en uiteraard makkelijk om te stapelen.

Het is telkens de diepte die verschilt zodat je makkelijk kan zien wat voor jou het best geschikt is.
20 liter = 12cm diep
33 liter = 16,5 cm diep (geschikt voor alle figuren zelf die te paard met vlaggen)
50 liter = 23cm diep ( handig voor bomen en niet al te grote terreinstukken)
64 liter = 31cm diep ( ideaal voor grotere bomen en grotere gebouwen)
84 liter = 38cm diep. Voor de megalomane bouwers onder ons)

Vanzelfsprekend zijn er nog tientallen andere formaten Persoonlijk gebruik ik vaak de 11 liter dozen als transport bakken 35/45/12 waar ik makkelijk een honderdtal 28mm figuren in krijg op ronde voetstukjes.
Voor huisgebruik heb ik een 25 tal A4 boxes van 4 liter (25,5/39,5/8,5) of hun dubbele hoogte variant van 9 Liter.

Kijk even op Office Discount .be voor een richtprijs want die fluctueert enorm. Vaak doen ze een zogenaamde 'staffel- korting" waarbij een bepaald formaat ultra voordelig wordt aangeboden als je een bepaald aantal of een veelvoud daar van afneemt.
Stel dat je 5 dozen van 50 liter bestelt en dat die normaal 15 Euro per stuk kosten. Maar op dat moment loopt er zo'n korting waarbij je dan zes dozen aan 12 Euro krijgt dan bestellen we er zowiezo 6. Je hebt dan wel een doos extra- die je eigenlijk niet dadelijk nodig had - maar aan 12 Euro per stuk en in totaal 3 Euro goedkoper dan je initieel bestelde 5! Win- win zou ik zeggen?

Bestellen kan je via dit forum- topic, via een email aan mij gericht of gewoon even op de club. Wacht er niet té lang mee want eens het vereiste minimum bereikt bestellen we.
You can't buy honour.

Mike

Re: Club bestelling Really Useful Boxes

Bericht door Mike » zo nov 24, 2019 3:56 pm

Voor mij (om het fantasy terrein van de club wat bij elkaar te houden)
2 van 33 liter
2 van 50 liter
alvast bedankt

WillieB
Site Admin
Contacteer:

Bericht door WillieB » zo nov 24, 2019 5:51 pm

Genoteerd Mike!
You can't buy honour.

UrbanWarrior

Bericht door UrbanWarrior » zo dec 01, 2019 7:08 pm

Indien nog mogelijk had ik het volgende willen bestellen :

9x Hobby Divider Voor Opbergdoos 4 Liter/9 Liter 15 Vaks
3x Office Divider Voor Opbergdoos 4 Liter /9 Liter 8 Vaks

Totaal met BTW = 35,43 € (zonder verzendkosten)

Links ter info hieronder :

https://discountoffice.be/p/hobby-divid ... 4l9l-15vak
https://discountoffice.be/p/office-divider-vr-4l9l-8vak

Plaats reactie