Vraag voor bestuur

Voor aanbiedingen, nieuwe producten, gezamelijke clubaankopen of suggesties daaromtrent, en gewoon alles wat niet echt past in de andere topics
Plaats reactie
dominod

Vraag voor bestuur

Bericht door dominod » do jan 24, 2019 12:28 pm

hoi bestuur,

Kan in 1 van de volgende vergaderingen eens jullie plan/strategie naar de toekomst besproken worden betreft digitalisatie?

Ik heb het gevoel, en misschien ben ik alleen waardoor het al opgelost is, dat TSOA de digitale boot mist. Kan mijn vraag voor het bekendmaken van een plan/strategie naar de toekomst besproken worden betreft het huidig digitaal tijdperk?

Er zijn voorbeelden maar dit hoeft niet op een publiek forum te staan. Er zijn ook geen leden op dit forum aanwezig als ik me niet vergis.

mvg
Tonny
Internet? Gewoon een massa verloren tijd.

Guyke
Site Admin
Contacteer:

Re: Vraag voor bestuur

Bericht door Guyke » vr jan 25, 2019 4:28 pm

U kan mij altijd mailen met voorstellen maar op gebied van digitalisatie is er al genoeg ivm tsoa. Forum, website en verschillende facebook sites. U moet ook begrijpen dat bijvoorbeeld de website enkel kan upgedate worden als ik de info doorkrijg zolang ik niets krijg kan ik ook niets aanpassen.

Ideeën zijn natuurlijk steeds welkom en heb dan ook mijn email adres mee in de posting gezet.

Mvg Guy

guy.bresseleers@skynet.be

dominod

Re: Vraag voor bestuur

Bericht door dominod » ma jan 28, 2019 12:01 pm

dank je Guy, mail werd verstuurd

de mail stelt duidelijk dat ik het niet heb over het dagelijks beheer maar wel over de middelen waarover jij beschikking krijgt van de club.
Internet? Gewoon een massa verloren tijd.

Plaats reactie