Club bestelling Really Useful Boxes

Voor aanbiedingen, nieuwe producten, gezamelijke clubaankopen of suggesties daaromtrent, en gewoon alles wat niet echt past in de andere topics
Umbra

Re: Club bestelling Really Useful Boxes

Bericht door Umbra » do mar 18, 2021 9:31 pm

Dag Shogun86,

Greenstuffworld verkoopt rubber steel sheets (ook geen idee wat de Nederlandse benaming is): https://www.greenstuffworld.com/en/magn ... rafts.html
Opgelet! Er staan er drie op de foto, maar je ontvangt er maar één voor 3,5 €. Daar heb ik me al een paar keer aan laten vangen. :-(

The Magnet Shop verkoopt ze ook: https://themagnetshop.co.uk/product-cat ... ber-steel/
Hier heten ze Ferrous/Rubber Steel. Ze zijn iets goedkoper dan GSW en de prijs daalt naarmate je er meer van koopt.

Tegenwoordig gebruik ik enkel nog plastieken dozen met deze rubber-metaalfolie op de bodem en magneetjes in de voetstukken. Het voordeel is dat het niet uitmaakt hoe groot je soldaatjes zijn of in welke houding ze staan. Bij dozen met foam is dit wel eens een probleem.

Mijn nieuwe Black Templar leger in dozen: Afbeelding

De dozen zijn iets langer dan A4 van oppervlak. Zo een rubber/metaal-vel is ook A4. Door een strook van een tweede vel te snijden kan je de volledige oppervlakte bedekken en gaat geen ruimte verloren.
Ze stapelen ook goed:

Afbeelding

Voor 9th Age kan ik hele regimenten opbergen hierin door magnetische folie aan de onderkant van de movement trays te plakken. De dozen die ik daarvoor gebruik hebben wel een groter oppervlak dan A4.

Afbeelding

Wanneer je volle voetstukken hebt, waarin je geen magneet kan steken, kan je er ook magnetische folie opplakken:

Afbeelding

Succes met het magnetiseren van je leger! :-)

Shogun86

Bericht door Shogun86 » vr mar 19, 2021 12:22 pm

merci voor de reactie - die 2 shops had ik ook gevonden. Dus effectief niet via Amazon ed.

Umbra

Bericht door Umbra » vr mar 19, 2021 9:16 pm

Amazon heb ik nog praktisch nooit bekeken. :-)

FenixFire

Bericht door FenixFire » ma mar 29, 2021 9:35 am

Ik heb een paar maaden geleden rubber steel sheets gekocht van deze link om in mijn really useful boxes te plakken. Je kan ze ook direct van de Duitse winkel kopen, PK-Pro, daar zijn ze goedkoper als je een grote bestelling plaats maar de verzendkosten zijn voor een kleine bestelling een domper.

Umbra

Bericht door Umbra » ma mar 29, 2021 6:48 pm

Die kende ik nog niet. Goede tip!

Plaats reactie